Oi, mikä söpö naama ! Tämmöinen otus, minun ensimmäinen oma koira haettiin luokseni pari viikkoa sitten . Nimeksi päädyttiin antamaan Peppi , joka on myös edesmenneen koiramme nimi . Tämä edellinen Peppi jouduttiin lopettamaan viime joulukuussa maalla isäni luona kun sairastui pahasti. Ikävä on suuri Mutta lohdutus-Peppi on tullut ja samaa näköä löytyy !